معایب تخت کمجا

تخت کمجا دو نفره

امروزه به دلیل کوچک بودن فضای خانه ها و یا مرتب نشان دادن اطاق ها اکثر مردم از تخت های کمجا یا تخت تاشو استفاده می کنندو قصد داریم از معایب تخت کمجا و … در این مقاله صحبت کنیم.

ولی بسیاری از مشتریان که با ما تماس می گیرند از امنیت تخت کمجا یا تخت تاشو ترس دارند و از معایب تخت کمجا یا تخت تاشو می پرسند.
متاسفانه بسیاری از مشتری ها به حرف دلالان یا نمایشگاه داران که هیج تخصصی در این زمینه ندارند اطمینان می کنند و بعد ها دچار مشکل می شوند!

اول از همه چیز باید بدانید که در ساخت بدنه تخت های کمجا یا تخت تاشو فقظ باید از ام دی اف استفاده شود و متریال نوپان یا لترون یا همان ملامینه که در بازار معروف شده به دلیل داشتن تراکم کم و استفاده از مواد نا مرغوب برای استفاده در تخت کم جا مناسب نیست.

ام دی اف نسبت به متریال های دیگر از تراکم و دانسیته بالاتری برخوردار است ، بر خلاف تصور بعضی از دوستان که فکر می کنند وزن تخت را جک تخت متحمل می شود .
باید عرض شود که این اشتباه است و جک تخت کم جا فقط برای باز و بسته شدن درب تخت کمک می کند که درب به راحتی باز و بسته شود و فشار کمتری به شخص وارد شود و هیچ کار دیگری انجام نمی دهد !!!
جالب است بدانید که همه این جک ها در کشور ایران و بعضی از انها در کشور چین تولید می شود که کیفیت کمتری نسبت به جک تخت ایرانی دارند!
معایب تخت کمجا - معایب تخت کمجا
ولی متاسفانه اکثر نمایشگاه داران یا تولید کنندگان برای فروش بیشتر اعلام می کنند که جک های استفاده شده آنها آلمانی یا ترک است که دروغی بیش نیست!
تخت کم جا یا تخت تاشو از امنیت خوبی برخوردار است به دلیل این که تمام وزن تخت در صورت باز بودن به کفی تخت یا همان کلاف تخت تاشو که از جنس فلز میباشد که در کمجا راد از آهن سنگین با رنگ کوره ای استفاده شده و همچنین به دو گوشواره های کناری که روی بدنه نصب شده است که کلاف در آن قرار می گیرد و به دستگیره تخت که در زمان باز بودن حکم پایه تخت را دارد وارد می شود!!!

و در صورتی که از بدنه ام دی اف مرغوب در ساخت تخت کم جا استفاده شود و از یراق و کلاف خوب تخت کمجا کاملا ایمن خواهد بود.
البته تخت کم جا یا تخت تاشو مشکلاتی هم دارد و معایت تخت کمجا :خیلی از مشتری ها فکر می کنند که اگر تخت هر روز باز و بسته شود جک های تخت خراب می شوند ! ، که این کاملا اشتباه است .
اگر تخت هر روز یا هر چند روز یک بار باز و بسته نشود پیستون های داخل جک خشک شده و باعث نشت روغن موجود در جک شده و باعث خرابی جک می شود ، برای جلوگیری از این مشکل باید حتما تخت کمجا در هر روز یا چند روز یک بار حتما باز یا بسته شود .
برای خرید تخت کمجا یا تخت تاشو لظفا جهت اطمینان بیشتر از تولیدی هایی خرید کنید و سفارش کار دهید که دارای جواز از اتحادیه باشند و به تبلیغ های دروغ ضمانت ۱۰ یا ۲۰ ساله اهمیت ندهید !
تمامی محصولات ما در کمجا راد دارای ۱ سال ضمانت بی قید و شرط تعویض قطعات و ۵ سال خدمات پس از فروش می باشند.
تخت های کمجا موجود در کمجا راد:
۱٫ تخت تاشو دو نفره،تخت کمجا دو نفره
۲٫ تخت تاشو یک نفره،تخت کمجا یک نفره
۳٫ تخت تاشو افقی یا تخت کمجا افقی

کمجا راد زیر نظر اتحادیه فعالیت کرده و در زمان خرید حضوری قرارداد با مشتری نوشته می شود و در صورت خرید اینترنتی فاکتور معتبر و کارت ضمانت برای مشتری ارسال می شود .
برای مشاوره و خرید می توانید از بخش تیکت سایت با ما در ارتباط باشید و یا در ساعات اداری با شماره مرکز تماس کمجا راد ۰۲۱۹۱۰۱۳۲۰۵ با مشاوران ما تماس بگیرید.

دیدگاه‌ها ۰

*
*

معایب تخت کمجا - معایب تخت کمجا