شرایط و قوانین استفاده از سرویس‌ها و خدمات کمجا راد

 

ورود کاربران به وب‏‌سایت دکوراسیون داخلی راد و استفاده یا سفارش از آن به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویس‌‏ها و خدمات آن است. توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین ما از سوی کاربر است.

 

قوانین عمومی

 

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های دکوراسیون داخلی راد منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های دکوراسیون داخلی راد تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

 

تعریف مشتری یا کاربر

 

مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده و یا اقدام به ثبت سفارش تلفنی کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات دکوراسیون داخلی راد اقدام نماید.

 

ارتباطات الکترونیکی

 

هنگامی که شما از سرویس‌‏ها و خدمات دکوراسیون داخلی راد استفاده می‏‌کنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید می‏‌کنید و یا به دکوراسیون داخلی راد ایمیل می‏‌زنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام می‏‌شود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویه‏‌ها باشد، شما موافقت می‌‏کنید که دکوراسیون داخلی راد به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویس‌های الکترونیکی) به درخواست شما پاسخ دهد.

همچنین جهت اطلاع رسانی رویدادها، خدمات و سرویس‌های ویژه یا پروموشن‌ها، امکان دارد دکوراسیون داخلی راد برای اعضای وب سایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید. در صورتی که کاربران تمایل به دریافت اینگونه ایمیل و پیامک‌ها نداشته باشند، می‌توانند عضویت دریافت خبرنامه دکوراسیون داخلی راد را در پروفایل خود لغو کنند. 

آسیب‏‌های ناشی از حمل و نقل باید در عرض ۲۴ ساعت کاری پس از تحویل سفارش به خدمات پس از فروش دکوراسیون داخلی راد اطلاع داده شود و کالای آسیب دیده به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و کلیه متعلقات و فاکتور به خدمات پس از فروش دکوراسیون داخلی راد ارسال شود.