لوازم چوبی رومیزی ، جا قلمی و ساعت رومیزی تبلیغاتی

لوازم چوبی رومیزی ، جا قلمی و ساعت رومیزی تبلیغاتی - لوازم چوبی رومیزی ، جا قلمی و ساعت رومیزی تبلیغاتی

جاقلمی رومیزی چوبی ، ساعت رومیزی چوبی ، عودسوز چوبی و جاشمعی چوبی و …

برای مرتب کردن میز تحریر ، میز مدیریت با میز کار و میز ختی میز کنفرانس ! بهتره از نظم دهنده های مختلف استاده کنیم.
چه بهتر که برای نظم دادن میزنون از لوازم چوبی استفاده کنیم که هم زیبایی بهتری میده به میز و هم این که وجود چوب طبیعی باعث آرامش میشه.
به غیر از نظم دهنده ها مثل جا قلمی چوبی رومیزی ، میتونیم برای زیبایی از عودسوز چوبی و یا جاشمعی چوبیجاشمعی چوبی و… استفاده کنیم و رنگ و زیبایی خاصی به منزل و یا محل کار خودمون بدیم.
ساعت رومیزی چوبیساعت رومیزی چوبی یک وسیله کارآمدی هست که وجودش روی میز واقعا مهمه که وقت و زمان حلوی چشمهامون باشه و چه بهتر که از ساعت رومیزی چوبی استفاده کنیم که زیبایی خاصی هم داره.
جاقلمی رومیزی چوبی در چند نوع تولید میشه ، جاقلمی برنجی و چوبی ، جا قلمی تمام چوب ، جا قلمی رومیزی چوبی به همراه ساعت رومیزی چوبی ، جا قلمی رومیزی چوبی ۲ عددی به همراه ساعت رومیزی چوبیجا قلمی رومیزی چوبی ۲ عددی به همراه ساعت رومیزی چوبی و…..
ساعت رومیزی چوبی هم در چند طرح و اندازه مختلف در مجموعه کمجا راد تولید میشه که میتونید نسبت به سلیقه خودتون انتخاب کنید .
تصور کنید در تاریکی در منزل خودتون دارید روی میز کار انجام میدید ، چقدر آرامش میده که یه جا شمعی رومیزی چوبی داشته باشید و چند عدد شمع زیبا روشن کنید یا برای تغییر بوی اطرافتون ، عودسوز چوبی رومیزی داشته باشید و یک جا شمعی هم داشته باشه و یک عود ملایم روشن کنید به همراه نور یک شمع کوچک !
یا در اطاق خواب خودتون روی میز توالت یک عودسوز رومیزی چوبی با جا شمعی داشته باشید و قبل از خواب یک عود ملایم روشن کنید و به همراه اون نور زیبای یک شمع کوچک رو تصور کنید ! واقعا آرامش خاصی به ما میده ، یا در یک جلسه بک عودسوز چوبی رومیزی رو وسط یک میز کنفرانس بگذاریم و بوی ملایم عود فضا رو پر میکنه !
در محموعه کمجا راد شما میتونید بصورت سفارشی ، برند با لوگوی خودتون یا اشخاصی که قصد دارید بهشون هدیه بدید روی تمام لوازم چوبی حک کنید !
مثلا در ساعت رومیزی چوبی برای حک برند و لوگوی تبلیغاتی پشت ساعت محل خیلی خوبی هست و یا پایین ساعت در قسمت جلو.
یا این که در جا قلمی رومیزی چوبی وسط جا قلمی یا جلوی آن محل مناسبی برای خک برند یا لوگوی شما هست.
می توانید برای زیبایی و بهتر دیده شدن هدایای تبلیغاتی لاکچری خودتون ، جاقلمی رومیزی چوبی به همراه ساعت رومیزی چوبی رو سفارش بدید و هم روی جاقلمی و هم پشت و روی ساعت نسبت به سلیقه خودتون برند و لوگوی خودتون رو حک کنید .
برای پوشش لوازم چوبی رومیزی از روغن گیاهی استفاده کردیم و در صورت سارش تعداد میتونیم با هر رنگی که مد نظر شما هست البته روغن های گیاهی مخصوص چوب ، کار رو برای شما پوشش و رنگ کنیم .
هدایای تبلیغاتی چوبی از هر نوع یا مدل که باشه ، میتونید سفارش بدید و در مجموعه کمجا راد با بهترین کیفیت براتون تولید میشه .

دیدگاه‌ها ۰

*
*

لوازم چوبی رومیزی ، جا قلمی و ساعت رومیزی تبلیغاتی - لوازم چوبی رومیزی ، جا قلمی و ساعت رومیزی تبلیغاتی