سفارش تخت تاشو

سفارش تخت تاشو - سفارش تخت تاشو

سفارش تخت تاشو و خرید تخت خواب کم جا موضوع اصلی صحبت ما در اینجا است. از سال‌هایی که مردم در خانه‌های بزرگ، با چندین اتاق زندگی می‌کردند مدت زیادی نمی‌گذرد ولی این روزها، آن‌ خانه‌ها و حال ‌و هوایشان تقریباً به تاریخ پیوسته‌اند.

خانه‌ها کوچک و کوچک‌تر شده‌اند و به تبع آن، بخش های مختلف خانه مثل اتاق‌ و آشپزخانه هم آب رفته‌اند. حالا ما هستیم و خانه‌هایی که نه‌تنها جایی برای وسایل اضافی ندارند، بلکه باید تا جایی که می‌توانیم با استفاده از وسایل جدید، از حداقل فضا، بیشترین استفاده را ببریم.

سفارش تخت تاشو یک نفره و دو نفره

انواع مدل تخت خواب تاشو برای اتاق خواب

سفارش تخت تاشو -

اگر خانه‌ی موردعلاقه‌تان را خریده‌اید ولی از اتاق‌های کوچک و کم‌جایش دل‌چرکین هستید و به کوهِ وسایلی فکر می‌کنید که قرار است در فضایی کم، جا بدهید، برای‌تان پیشنهادهای خوبی داریم.

متخصصان ما متناسب با فضایی که در اختیار دارید، کمد های دیواری و تخت‌ های تاشو طراحی و اجرا ‌می کنند. برای این‌که با نمونه‌های ساخته شده توسط گروه ما آشنا شوید ، تصاویری از کارهای انجام شده را در پایین تر برای شما آورده ایم.

البته بد نیست برای شروع بدانید تخت خواب‌های تاشو انواع مختلفی دارند:

تخت‌های جک‌‌دار: به طور کلی تخت خواب های جک دار مناسب‌ترند و ظاهر بهتری به دکوراسیون خانه می‌دهند

تخت‌های بدون جک: این نوع تخت نقطه مقابل تخت‌های جک‌ذار هستند و تأثیر چندانی در زیبایی خانه و دکوراسیون ندارند!

سفارش تخت تاشو -

تخت‌خواب‌های فانتزی: نوع دیگر از تخت خواب های تاشو ، تخت خواب های فانتزی هستند؛ این تخت خواب ها را می‌توانید در شکل‌ها و طرح‌های مختلف سفارش بدهید مثلاً یک تخت به شکل ماشین داشته باشید و یا به راحتی صاحب یک تخت به رنگ سبز براق شوید؛

تخت خواب تاشوی کلاسیک: تخت خواب تاشوی کلاسیک هم آخرین نوع این تخت است که ساده است و راحتی لازم را برای شما فراهم می‌کند.

دیدگاه‌ها ۰

*
*

سفارش تخت تاشو - سفارش تخت تاشو