ساعت دیواری روستیک چوب و فلز

ساعت دیواری روستیک چوب و فلز - ساعت دیواری روستیک چوب و فلز

ساعت دیواری چوبی روستیک چوب و فلز

ساعت دیواری روستیک چوب و فلز روی دیوار سالن پذیرایی باعث میشه یه زیبایی خیلی خاص به خونه شما بده و با داشتن به ساعت دیواری روستیک چوبی تو خونه ، یک قسمت از طبیعت رو وارد خونه خودتون میکنید .
ساعت دیواری چوبی روستیک یه کار خیلی زیبا و لاکچری هست که برای دیزاین دفتر مدیریت یا مثلا دیوار شرکت یا محل کار هم میتونید استفاده کنید و حتی برند و لوگوی خودتون رو روی ساعت دیواری روستیک حک کنید ویا به مشتریان خودتون میتونید به عنوان یه هدیه تبلیغاتی لاکچری ، ساعت دیواری چوبی روستیک رو با لوگو و برند خودتون هدیه بدید و در صورت سفارش شما ، ما این کار رو براتون انجام میدیم .
ساعت دیواری یکی از لوازم خیلی مهم در منزل یا محل کار شما هست که در روز چندین و چندین بار به اون نگاه میکنید !
حالا تصور کنید یه ساعت دیواری روستیک چوب و فلزساعت دیواری روستیک چوب و فلز زیبا روی دیوار سالن پذیرایی شما هست ! که واقعا از نگاه کردن به اون خسته نمیشید .
به خاطر این که ساعت دیواری روستیک از چوب اسلب طبیعی ساخته میشه ، هر ساعت دیواری رستیک که تولید میشه با هم فرق میکنه و شبیه هم نیست ، و این باعث میشه شما یک ساعت دیواری رستیک چوبیساعت دیواری رستیک چوبی تک نسخه داشته باشید که تو هیچ جایی لنگه و نمونه اون وجود نداره !
در صورت سفارش شما در مجموعه کمجا راد ما ساعت دیواری چوب و رزین و ساعت دیواری روستیک چوب و فلز رو هم مناسب با سلیقه شما تولید میکنیم و میتونید هر مدل خاصی که در نظر دارید با چوب های خاص و زیبا و در اندازه های مختلف و رنگ های متنوع سفارش بدید و…
در این صورت شما یک ساعت دیواری روستیک خاص و لاکچری مخصوص خودتون دارید و در هیچ جای دنیا نمونه اون وجود نداره و فقط مخصوص شما ساخته شده .
ساعت دیواری های روستیک تولید شده در مجموعه کمجا راد از با کیفیت ترین اسلب های چوب کاملا خشک و زیبا ساخته شده و برای زیبایی و استحکام بیشتر ساعت ها از رینگ فلزی ضخیم استفاده شده .
رینگ ساعت دیواری چوبی باید ضخامت مناسبی داشته باشه که از تاب گرفتن چوب جلوگیری کنه .
رینگ فلزی ساعت دیواری های مجموعه کمجا راد ۶ میل ضخامت داره و ۳ سانت عرض رینگ فلزی هست و در قطر های مختلف از ۲۵ سانت تا قطر ۱۰۰ سانت هم ساخته میشه و در صورت سفارشب بودن با هر سایز امکان تولید هست و با رنگ کوره ای مشکی مات پوشش داده میشه که کاملا ضد خش هست.
موتور ساعت دیواری ها تایوانی و از نوع آرامگرد بی صدا هست و دارای ضمانت هست.
برای اعداد ساعت دیواری رستیک چوبی ، اعداد یونانی و انگلیسی در چند رنگ و سایز موجود هست و میتونید طبق سلیقه خودتون رنگ و نوع اعداد و عقربه ساعت رو انتخاب کنید و یا حتی برای زیبایی بیشتر روی ساعت اعداد نچسبانید !
برای پوشش ساعت های روستیک چوبی ما از روغن گیاهی مخصوص چپب استفاده میکنیم و شما میتونید طبق سلیقه خودتون ، هر رنگی که با لوازم منزل شما ست هست سفارش بدید و دو نوع روغن گیاهی رگه نما و پوششی در مجموعه کمجا راد موجود هست در رنگ های مختلف ولی پیشنهاد ما اینه که از روغن خودرنگ یا بیرنگ استفاده بشه که جلوه طبیعی و رنگ طبیعی چوب حفظ بشه .
با خرید ساعت دیواری چوبی روستیک طبیعت و آرامش و زیبایی رو وارد محل کار و منزل خودتون می کنید .

دیدگاه‌ها ۰

*
*

ساعت دیواری روستیک چوب و فلز - ساعت دیواری روستیک چوب و فلز