میز و صندلی چوبی و چوب و فلز

میز و صندلی چوبی و چوب و فلز - میز و صندلی چوبی و چوب و فلز

میز و صندلی چوبی و چوب و فلز

میز عسلی چوبی روستیکمیز عسلی چوبی روستیک ، میز جلو مبلی چوبی ، میز غذا خوری چوب و فلز ، صندلی چوب و فلزصندلی چوب و فلز ، نیمکت چوبی روستیک !
فکرشو بکنید برای چیدمان منزل و یا محل کارتون از این مبلمان استفاده کنید !
دقیقا میشه یه خونه خاص و لاکچری یا دفتر خاصی که هیچ جای دنیا نمونه دیگری نداره !
خاص بودن سخت نیست و نیاز نداره خیلی هزینه کنید !
تصور کنید به میز جلو مبلی چوبی روستیک با میز عسلی چوبی روستیکمیز عسلی چوبی روستیک ، چه جلوه زیبایی میتونه به سالن پذیرایی منزل شما بده !
صندلی چوب و فلز زین اسبی ، با اون طرح و مدل زیبایی که داره و مخصوصا راحتی که در قسمت نشیمن داره واقعا قابل قیاس با صندلی های معمولی نیست .
حالا اگر یه میز غذا خوری چوب و فلز هم داشته باشید ، و صندلی چوب و فلز هم در کنارش ! زیبایی منزل شما رو چند برابر میکنه و یک حس خاص بودن به منزل خودتون میدید .
همه ما اکثر وقتمون رو در خانه هستیم و چقدر خوبه چیدمان خانه و متریال مبلمان ما به غیر از خاص بودن حس طبیعت و آرامش رو هم به ما بده !
میز و صندلی چوب و فلز در کنار زیبایی ، استحکام بسیار بالایی دارد و برای زیبایی هر چه بیشتر برای رنگ پایه های فلزی و بقیه قسمت های فلزی از رنگ مشکی مات کوره ای استفاده کردیم که کاملا زد خش هم هست.
برای پوشش قسمت های چوبی میز و صندلی ها و ….. از روغن گیاهی مخصوص چوب استفاده کردیم که سطح چوب رو مقاوم میکنه و کاملا آب گریز میشه و نیاز نیست سطح زیبای میز چوبی رو با شیشه پوشش بدید چون سطح کار هم آب گریز میشه و هم ضد خش و در برابر ضربه کاملا مقاوم هست .
میز و صندلی چوب و فلز تولید شده در مجموعه کمجا راد رو میتونید در بالکن و یا در محوطه ویلا و یا کنار استخر استفاده کنید و به خاطر پوشش رنگ کوره ای قسمت های فلزی و پوشش روغن گیاهی مخصوص چوب قسمت های چوبی ، در شرایط آب و هوایی مختلف زیبایی و مقاومت خودش رو حفظ میکنه و آسیبی بهش وارد نمیشه .

دیدگاه‌ها ۰

*
*

میز و صندلی چوبی و چوب و فلز - میز و صندلی چوبی و چوب و فلز